woensdag 22 oktober 2008

Thanks4Visit


Under Construction


***

Ik heb de "duistere elementen" heel dichtbij gevoeld en letterlijk gezien...
...niet in spoken, geesten of demonen... nee, die kon ik ontwaren in de Mens zèlf!

Ik ben op zoek gegaan naar geschreven materiaal, "wetenschappelijke" bevindingen, en populaire berichten. Eenmaal vertaald, en diep onder de indruk geraakt, ben ik begonnen het "blameless blast", het "onberispelijke vervloekte" te gaan beschrijven, te vertellen en tenslotte te schilderen!
Op mijn eigen manier, onder leiding van de meesterhand van de alom bekende Haags-Indische oud-metarealist uit de jaren '70 Frans Erkelens, heb ik het "Vrouwelijke Goddelijke Aspect" vorm gegeven, zoals deze zich in mijn geest manifesteerde... vanuit het schoonheids-vak als visagist!.
THANKS FOR VISIT

Do you want to see the paintings that are not sold?
Please contact me: kiduljava123@outlook.com
Phone: +31 70-3630037
Thank you !
***

Geen opmerkingen: